Konektory

Zapojenie ISO konektorov

  1. --
  2. Mute
  3. --
  4. +12 V - trvalé napájanie
  5. Elektrická anténa
  6. Podsvietenie panelu pri rozsvietení svetiel
  7. +12 V - pri zapnutí zapaľovania
  8. Ukostrenie - zem
  1. Pravý zadný + /modrý/ vodič
  2. Pravý zadný - /modro-čierny/ vodič
  3. Pravý predný + /sivý/ vodič
  4. Pravý predný - /sivo-čiernz/ vodič
  5. Ľavý predný + /zelený/ vodič
  6. Ľavý predný - /zeleno-čierny/ vodič
  7. Ľavý zadný + /biely/ vodič
  8. Ľavý zadný - /bielo-čierny/ vodič

Diagnostický konektor všeobecne

Rozhranie Využité piny SAE Výrobcovia áut, ktorí podporujú toto rozhranie:
SAE J1850 PWM 2, 4, 5, 10, 16 Ford (Mercury, Mazda Tribute)
SAE J1850 VPW 2, 4, 5, 16 (bez 10) General Motors (Chevrolet, Cadillac, Oldsmobile, Pontiac, Saturn, Buick, Isuzu Trooper, Jeep Liberty)
ISO 9141 4, 5, 7, 15, 16 ... a ostatné: Acura, Alfa Romeo, Audi, Bentley, BMW, Chevrolet Camaro, Citroen, Chrysler, Daewoo, Dodge, Ferrari, Fiat, (Ford Probe 97), Honda, Hyundai, Jaguar, Jeep, KIA, Lada, Lancia, Land Rover, Lexus, Maserati, Mazda, Mercedes, MG, Mini Cooper, Mitsubishi, Nisan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rolse Royce, Rover, Saab, Seat, Škoda, Smart, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen, Volvo...

Popis pinov v OBD-II diagnostickej 16 pólové zástrčke konektora podľa normy SAE J1962:(ISO-1941 aj SAE VPW aj PWM elektrické rozhranie)

Význam pinu a číslo.
J1850 (+) Bus (SAE VPW & PWM) - 2
Chassis Ground - 4
Signal Ground - 5
ISO 9141-2 K-Line - 7

J1850 (-) Bus (jen PWM!) - 10
ISO 9141-2 L-Line - 15
Battery Power (12V) - 16

(Zvýraznené červeným je pre zapojenia rozhrania normy ISO-9141)