Insignia a Astra pod rúškom tajomstva

Novú Insigniu sme už videli nespočetne veľa krát. Ale o čo ide s tou Astrou v pozadí? Strieborný model tourer má červený nárazník a kamufáž okolo predných svetiel.

Pozreli sme sa celkom zblízka na obrázok z videa a prišli k záveru, že menia záhyby na spodku svetometov kvôli jednoduchšej výrobe, alebo kvôli pridaniu novej funkcii do vnútra.

Dobre, poďme sa presunúť k prototypom Insignie. Mýlili si ju s Renaultami podľa DrGumoLunatic pretože kamufláž na zadnej strane zámerne pripoína znak francúzskej automobilky.

Je však jasne oveľa väčšia, ako predpokladaný sedan Megan. A mimochodom, nechali sme odhaliť brožúrku s obrázkami nového 4-dverového Renaultu, ak by ste si chceli pozrieť, ako vyzerá.

Tu je odkaz na stránku z brožúrky.   Obrázok nového Renault Megane

Každopádne, Insignia toho stále neukazuje veľa, napriek blížiacemu sa debutu. Vpredu máme trošku z mriežky a predných svetiel, ktoré je vidieť a sú zjavne skopírované z Astry. Okolie zadku má svetlá ukryté pod prototypovými časťami a kamuflážou. Toto sa nepochybne stane najmodernejším Oplom všetkých čias. Zaujíavé sú aj výrezy pre výfuky na oboch stranách, čo je možno predzvesťou vynikajúceho symetrického systému. Skutočnosť, že samostatná rúra smeruje nadol, dáva dôvod myslieť si, že Insignia bude mať falošný výfuk, ako má VW Passat.

Na rozdiel od Astry, je vlajkový model Oplu vybavený plne nezávislým zavesením zadných kolies. Je možné vidieť jasne pár výkyvných ramien, vedúcich do stredu a dokonca kúsok pružiny. Je to triviálna záležitosť, a teda viacerí výrobcovia prechádzajú na viacprvkové zostavy, ktoré sú lacnejšie na vývoj a navyše  poskytujú viac miesta v kufri, hoci manévrovanie niekedy nie je tak aktívne, obzvlášť keď je jedna strana tlmenia plne angažovaná pri prudkom bočení.