Úspech- predaných 200.000ks MOKKA

 
MOKKA pokračuje vo vlne úspechu, keď sa stala európskym bestsellerom už po 18 mesiacoch od uvedenia do predaja. Opel sa chváli 200.000 objednávkami toho malého kompaktného SUV. Najvyšší počet objednávok prišiel vo februári tohto roku.
 
Predaje sa od Apríla 2013(necelý rok) zdvojnásobili. V súčasnosti má MOKKA 11,3% podiel na európskom trhu, čo ho robí malým kompaktným SUV číslo 3. V servernej Európe je MOKKA favoritom. Vo Fínsku(24% podiel v segmente) a Nórsku(21% podiel v segmente) je jednoznačným lídrom, vo Veľkej Británii je to 17% trhový podiel v segmente malých kompaktných SUV. V Nemecku je MOKKA top v celom segmente SUV. Takmer 12% podiel na trhu v prvých 2 mesiacoch roku 2014 ho robí #1, podľa Nemeckého úradu pre motorové vozidlá.
 
Peter Christian Küspert, európsky viceprezident predaja a aftersale, povedal: ,, MOKKA opäť raz dokázala svoju životaschopnosť a úspech v získavaní ďalších zákazníkov. Sme potešení, že naš malý SUV šampión je favoritom na SUV trhu a hrá kľúčovú rolu v prinávratení značky OPEL na "vrchol slávy".
 
MOKKA získala mnoho ocenení a bola zvolená All-whell auto roka podľa nemeckého automagazínu AUTO BILD. Prináša inovácie do SUV segmentu ponúknutím vymožeností vyšších tried pre širokú zákaznícku základňu ako napríklad AFL+, ergonomické sedačky s AGR, 2. generáciu integrovaného bicyklového nosiča FlexFix. 
 
So svojou dĺžkou 4,28m ponúka dostatok miesta pre 5 pasažierov a vyššiu pozíciu na sedenie pre každodenné potreby. A jej športový interiér a exteriér zaručuje ideálne dobrodružné víkendové výlety.
 
Navyše, najnovšie technológie, ako ESP+, HSA, HDC, 2. generácia OPEL EYE s detekciou kolízií, rozpoznávaním dopravných značiek a varovaním pri vybočení z jazdného pruhu, zaručujú optimálne jazdné podmienky a bezpečné cestovanie. Mokka je dostupná s predným náhonom alebo 4x4.